tanga-cviky-na-zadek-a-stehna

Chcete nosit tanga bez obav? Začněte s posilováním zadečku

Líbí se vám kalhotky, které více ze zadečku odhalují než zahalují? Pokud nejsou vaše půlky zrovna bez chybičky, je třeba jim k té dokonalosti pomoc. Naučte se pár jednoduchých cviků, jenž povedou k zadku k nakousnutí!

Být majitelkou zadečku k nakousnutí, to není jen tak. Chce to trochu zápalu, trochu vůle, trochu zdravého jídelníčku a pár správných cviků, jenž pomohou hýždě zpevnit, vytvarovat a dodat jim na sex-appealu. 

Není to jen o tom zadku!

Toužíte hlavně po dokonalém pozadí? Zapojit do cvičení je však třeba celé tělo. Jako při posilování každé části, i v tomto případě rozdělte týdenní program na tři posilování a 2 aerobní aktivity. Přičemž posilujte celé tělo, nikoliv jen hýždě. Pro maximální účinek pak této partii věnujte o něco větší pozornost.

tanga-cviky-na-zadek-a-stehna-1

Dokonalé prdelky jsou pastvou pro oči – zvláště ve spojení s luxusními tangy. 

Pevný zadeček je pro mnohé pány mnohem důležitější než velká prsa. Jde také o znak ženského zdraví. Povolené hýžďové svaly vedou například k bolestem v bederní části zad, ty pokračují k nesprávnému držení těla, tedy kulacení nebo prohýbání.

Pokud chcete zadek zpevnit cvičte pouze s vlastní vahou a pomalým tahem, výraznější objemové změny pak dosáhnete cvičením se zátěží a intenzivním navyšováním opakování jednotlivých sérií.

tanga-cviky-na-zadek-a-stehna-2

Pro maximální naučení správného provádění cviků na zadek jsme našli instruktážní video zaměřené na hýždě a také stehna.