voda-jak-ochutit-01

Jak vylepšit obyčejnou vodu? Dáme vám tipy

Pitný režim je nezbytný nejen pro správné fungování lidského organismu, rovněž jde o důležitou součást každé hubnoucí kůry. Abyste mohla označit svůj pitný režim za dostatečný, je třeba vypít minimálně 2 litry vody denně.

Do pitného režimu nelze počítat kávu, čaj, či slazené nápoje. Ty totiž organismus přijme a bez většího užitku zase vyloučí. Pro jazyk možná příliš obyčejná, ale pro organismus je voda nejvzácnější a nejdůležitější tekutinou.

Celkové zdraví, vitalita a dobrý pocit je dán pravidelným a dostatečným příjmem čisté vody. 

Co dělat, když vám samotná voda nechutná?

Není nic jednoduššího, než si džbánek s vodou ochutit tím, co máte zrovna doma.

1. Citron

Pomocí citrusových plodů můžete z vody vykouzlit osvěžující nápoj. Stačí když do sklenky přidáte plátky citrónu, limetky nebo pomeranče, možná je i kombinace. Takto ochucená voda vás nejen osvěží, ale také doplníte vitamín C.

Čtěte také: Teplá voda s citronem – Zdravý zvyk, díky kterému i zhubnete!

2. Máta

Máte je bylinkou hojně používanou především v letním období. Lze s ní ozdobit lehký zmrzlinový dezert, rovněž s ní lze ochutit džbánek s vodou. Lístky máty jednoduše hoďte do vody spolu s několika kostkami ledu. Pro výraznější chuťový efekt mátu rozdrťte v hmoždíři.

Máta si rozumí s citronem i limetkou. 

3. Okurka

Zajímavého a poměrně netradičního ochucení vody docílíte pomocí klasické salátové okurky. Polovinu okurky omyjte, nakrájejte na tenké plátky a ty dejte do vody.

4. Ovoce

Jahody, mandarinky, maliny, rybíz, kiwi, lesní plody… Co vás jen napadne! Všechno oblíbené ovoce smíchejte s vodou a ledem, osvěžující a zdravý nápoj je na světě.

Hlídáte si kalorie? Pak namísto slazených nápojů začněte pít ochucenou vodu ovocem.

5. Zázvor

Do většího džbánku s vodou přidejte oloupaný a na plátky nakrájený zázvor. Vznikne lehce pikantní, osvěžující nápoj, který pomůže nejen proti žízni, ale i podráždění žaludku nebo při nevolnosti.

Několik tipů pro štíhlou linii

- Každodenně plnit pitný plán

- Několikrát do týdne sportovat

- Snažit se o pestrý jídelníček tvořený z čerstvých a zdravých potravin

- Zdravý životní styl spolu s green coffee povede k vytoužené linii