Jak zhubnout boky?

Ať už máte větší boky od puberty nebo jste je získala během těhotenství a nebo jste ztloustla v bocích díky nezdravému životnímu stylu, máme pro Vás skvělou novinu. Svých boků se můžete zbavit! A to pomocí několika jednoduchých cviků, které zvládnete i v případě, že jste cvičící začátečnice.

Na své boky nadává nejedna nespokojená žena. Co takhle přestat nadávat a začít s boky něco dělat. Stačí pár cvičících pomůcek a boky budou mizet jako mávnutím kouzelného proutku.

Pár minut každý den a výsledky budou brzy vidět! Stačí upravit svůj jídelníček a zdravě se pohybovat. Pokud nemáte představu, jaký pohyb bude ten pravý, ukážeme Vám ho. Pokud chcete krásně tvarované, ale štíhlé boky, řiďte se touto cvičící sérií. Opravdu funguje!

 

1. Stoupněte si cvičící stupínek. Pokrčte nohy a jednu nohu zvedněte rovnou do výšky.

2. Ruce zdvihněte do výšky, dlaněmi vzhůru.

3. Stojnou nohu mějte stále pokrčenou a poté proveďte souměrný pohyb zdvihnuté nohy a rukou, tak že

nohu zvedněte ještě výše a ruce přitáhněte směrem k hrudi.

4. Plynule se vraťte zpět do pozice na obrázku.

5. Nezapomeňte plynule dýchat a mít zpevněné břicho, záda. Cvik opakujte 12x a poté vystřídejte nohy.

Cvičíte: boky, stehna, zadek, břicho

 

1. Stoupněte si rovně a v každé ruce mějte půl kilové činky nebo jiná závaží.

2. Udělejte výpad. ( pozice na obrázku)

3. Vraťte se zpět do stoje.

4. Nohy střídejte. Udělejte 30 výpadů.

 

1. Pomocí pružných posilovacích lan udělejte polohu jako je na obrázku.

2. Držte lana stále napnuté a zvedněte se do stoje poté se opět vraťte do pozice na obrázku.

3. Pohyb opakujte 20x.

Cvičíte: boky, stehna, zadek

 

1. Lehněte si na bok a opřete se o spodní ruku, v druhé ruce držte činku.

2. Zvedněte své tělo, nohu a ruku do výšky a držte pevně asi minutu.

3. Vraťte se na zem a po chvíli opakujte. Pohyb udělejte 20x.

Cvičíte: boky, břicho, záda, zadek

 

1. Stoupněte si na stupínek a v ruce držce činky.

2. vyskočte do vzduchu a ruce a nohy pokrčené.

3. Po výskoku dopadnete zpět na stupínek.

4. Výskok opakujte 20x.

Cvičíte: boky, stehna, zadek

 

1. Připravte si pevný úchyt, za který uchytíte pružné posilovací lano.

2. Udělejte pozici jako by jste chtěla dělat kliky a v rukou držte konce pružného lana.

3. Přitáhněte levou ruku a pravou nohu směrem k sobě. (poloha na obrázku)

4. Ruku a nohu vraťte zpět a pohyb opakujte 20x. Poté vystřídejte.

Cvičíte: boky, stehna, břicho

 

1. Stoupněte si rozkročmo a v rukou držte zhruba kilové závaží.

2. Jednu nohu pokrčte a druhou napněte.

3. nakloňte se závažím nejdříve k jedné noze a pak k druhé. Nohy střídavě pokrčujte a rovnejte.

4. Opakujte 20x.

Cvičíte: boky, zadek, stehna

 

1. Lehněte si horní polovinou zad na cvičící míč, nohy mějte pokrčené.

2. Ruce ve vzduchu spojte dlaněmi k sobě a opatrně se překulte na bok. (pozice na obrázku)

3. Totéž udělejte na druhou stranu.

4. Pohyb opakujte 20x.

Cvičíte: boky, břicho, stehna

A jaké cviky cvičíte na své boky Vy?