Jak zhubnout břicho?

Bříško je u někoho problémovou partií celý život, někdo ho zase řeší pouze po porodu. Jak mít pevné a sexy bříško Vám poradíme v následujícím článku!

Pokud chcete zhubnout v oblasti bříška, je nutné upravit Vaše stravování, ale hlavně cvičit! Cviků na tuto oblast je nespočet, my jste Vám vybrali ty, které opravdu fungují a nejsou nijak složité na provedení.

Začněte na sobě pracovat a výsledky se brzy dostaví! S našimi cviky budete mít brzy pevné a skvěle tvarované břicho!

 

1. Lehněte si na záda a ruce za hlavu a lokty roztáhněte do šířky.

2. Nohy zvedněte do výšky. Držte je rovné, od sebe na šířku ramen.

3. Souběžně zvedněte horní polovinu těla směrem k nohám a jednu nohu směrem nahoru.

4. Při tomto pohybu si pomozte rukama, které přesuňte k oblasti kolene. (Poloha na obrázku)

5. Souměrně se vraťte do lehu a pohyb opakujte s druhou nohou.

6. Opakujte 12x.

Cvičíte: boky, stehna, břicho

 

1. Lehněte si na pravý bok a opřete se o loket ruky. Druhou ruku zvedněte směrem vzhůru.

2. Nohy si dejte do polohy pootevřených nůžek a opřete se o pravý bok.

3. Tělo nazdvihněte směrem vzhůru a souměrně s tímto pohybem se zvednutou rukou dotkněte nohy v oblasti kolene.

4. Ruka vraťte nahoru a tělo nechte opět klesnout k zemi.

tip: Pokud chcete dělat tento cvik náročnějším stylu, neklesejte tělem zpět na zem, ale držte ho stále pár cm nad zemí.

5. Tento pohyb opakujte 10x a pak se otočte na druhý bok a celou sérii 10 x opakujte.

Cvičíte: přímý břišní sval a šikmé břišní svaly

 

1. Lehněte si na záda a zvedněte se na všechny čtyři.

2 Levou ruku si dejte za hlavu.

3. Souměrným pohybem veďte proti sobě levou ruku a pravou nohu.

4. Vraťte do původní pozice a pak pohyb znovu opakujte.

5. Proveďte 15x a poté vystřídejte nohu i ruku a opět 15x opakujte.

Cvičíte: stehna, přímé a šikmé břišní svaly

 

1. Lehněte si na záda, dejte ruce za hlavu a pokrčte nohy.

2. Začněte se zvedat a točte pohyb na stranu, ruce v prodloužení pohybu.

3. Horní polovinu spouštějte zpět dolů a ruce vraťte za hlavu.

4. Střídejte strany a opakujte pohyb 20x.

Cvičíte: dolní a šikmé břišní svaly

 

1. Klekněte si na kolena a ruce zdvihněte vzhůru na šířku ramen.

2. Jednu nohu protáhněte do boku a trupem se ukloňte směrem dopředu a zároveň si sedejte na pokrčenou nohu.

Pozor! Nesmíte dosednout!

3. Vraťte se opět do pozice na obrázku.

4. Pohyb opakujte 12x a poté vyměňte nohu.

Cvičíte: Břišní svalstvo, stehna

 

1. Své tělo dostaňte do pozice, jako je na obrázku.

2. Poté přitáhněte pokrčenou nohu do boku směrem nahoru a vraťte zpět.

3. Střídejte nohy a pohyb proveďte 20x.

Cvičíte: přímé a šikmé břišní svaly

 

A jak cvičíte na bříško Vy?