Jak zhubnout stehna?

Stehna patří mezi problémové partie ženského těla. Pokud chcete mít stehna pevná a hladká, zkuste cvičit námi doporučené cviky! Jedná se o zajímavou a nijak náročnou sérii cviků, která pomohla už mnoha ženám. Zkuste jí i Vy!

Stehna jsou často ukazatelem věku. jejich pružnost a pevnost se s přibývajícím věkem ztrácí. proto by jste svá stehna měla udržovat v kondici už ode dneška! Díky našim cvikům získáte opět krásná stehna, která se nebudete muset bát ukázat v žádné mini sukýnce nebo v plavečkách.

Následující cviky jsou zacílené nejen na stehna samotná, ale i na další části těla, jako je například bříško a zadek. Každodenní cvičení pomůže Vašim stehnům a Vy získáte lepší náladu!

 

1. Stoupněte si zády k rovné stěně ( menší krok od ní).

2. Stůjte stále na místě a zády se opřete o stěnu a sjeďte po ní směrem dolů. Zůstaňte v pozici, jako byste seděla na imaginární židli.

3. Zvedněte ruce nahoru a držte je v šířce ramen.

4. Zvedněte jednu nohu a opřete jí o tu druhou, viz. obrázek.

5. Horní polovinu těla předkloňte směrem k nohám, kam až to půjde. Záda mějte rovné a břicho pevné.

6. Vraťte se zpět do polohy, jako je na obrázku.

7. Pohyb opakujte 12x a poté vystřídejte nohu a opět opakujte 12x.

Cvičíte: horní část zad, ramena, břicho, zadek a stehna

 

1. Lehněte si na bok nohama směrem ke zdi a opřete se o spodní ruku.

2. Zapřena chodidly o zeď nazdvihněte tělo do výšky.

3. Zvedněte horní nohu, kam až to jde a ruku zvedněte také. jste v pozici, jako na obrázku.

4. V této poloze zůstaňte 30 sekund. Tělo máte zpevněné a plynule dýcháte.

5. Poté klesnete plynule zpět na zem a to samé uděláte i na druhém boku.

Cvičíte: stehna, ramena, šikmé břišní svaly

 

1. Dostaňte se do pozice jako na obrázku, ale obě nohy mějte opřené o zeď.

2. Vaše tělo musí být naprosto zpevněné!

3. Poté k sobě přitáhněte nohu a po dvou sekundách jí vraťte zpět ke zdi.

4. Poté přitáhněte nohu druhou, opět krátká výdrž a zpět ke zdi.

5. Vystřídejte 15x.

Cvičíte: stehna, zadek, břicho, záda

 

1. Postavte se do polohy jako je na obrázku, ale obě nohy mějte na zemi.

2. Poté jednu nohy vystrčte za sebe. Dostaňte ji tak vysoko, kam až to půjde a pak ji skrčte směrem ke zdi.

3. Tento pohyb opakujte jednu minutu.

4. Vystřídejte nohy a opět opakujte.

Cvičíte: sethna, břicho, stehna, zadek

 

1. Své tělo dostaňte do polohy, jako je na obrázku, ale obě nohy nechte opřené o zeď.

2. Poté jednu nohu zvedněte vzhůru. Snažte se držet nohu rovně.

3. Při pohybu nohou se Vám automaticky zvednou bedra směrem vzhůru.

4. Nohu plynule vraťte ke zdi, bedra klesnou do původní polohy.

5. Pohyb opakujte 15x a pak vystřídejte nohu.

Cvičíte: stehna, břicho, zadek, záda

 

1. Udělejte polohu z obrázku. Tělo mějte zpevněné a plynule dýchejte.

2. Držte minutu a poté klesněte plynule k zemi.

3. Opět vzhůru a držte.

4. Opakujte pohyb 10x.

Cvičíte: stehna, dolní část břicha a zad

 

A jak cvičíte na svá stehna Vy?