Jak zhubnout zadek?

Zadek je druhou nejoblíbenější částí mužů na ženském těle. Pohled na hezky tvarovaný zadeček považují pánové za něco velice vzrušujícího, proto by jste neměla tuto část těla opomíjet. Pokud Vás zajímá, jak udělat ze svého zadečku svou přednost, přečtěte si naše tipy!

Zhubnutí zadečku není nejsnazší a nestačí pouhá změna jídelníčku. Pokud chcete být majitelkou dokonalého zadečku, měla by jste začít cvičit 5 jednoduchých cviků podporujících krásu této partie.

Stačí pouhých 5 cviků denně a Váš zadek bude pevný, hladký a krásně tvarovaný.

 

1. Opřete své holeně o gymnastický míč.

2. Zvedněte jednu nohu do výšky a dvě sekundy ji držte pevně ve stejné pozici.

3. Nohu položte zpět na míč a totéž opakujte s druhou nohou.

4. Udělejte 12 výměn.

Cvičíte : břišní svaly, boky , zadek, bedra

 

 

1. Stoupněte si před míč, ruce spojte nad hlavou - dlaněmi je tiskněte k sobě  a pravidelně dýchejte.

2. Pravou nohu si opřete za sebe o míč. Držte stabilitu.

3. S rukama nad hlavou se ukloňte vpřed. Břicho mějte zatažené a záda rovná a pevná.

4. Vraťte se zpět do rovné pozice.

5. Úklon opakujte i s druhou nohou. Nechvátejte, najděte si vlastní tempo a držte stabilitu!

6. Vystřídejte nohy 12x.

7. Pokud máte ještě sílu, můžete změnit úklony do strany.

Cvičíte : boky , zadek

 

1. Opřete se o lokty o míč a pevně je spojte.

2. Nohy mějte opřené o špičky. Najděte si takovou pozici, aby jste udržela rovnováhu.

3. Zvedněte jednu nohu do výšky, kam je to až možné a 2 sekundy držte.

4. Nohu vraťte opět na špičku a zvedněte nohu druhou.

5. Výměnu proveďte 12x.

Cvičíte : břišní svaly, boky , zadek, bedra

 

1. Sedněte si na míč a ruce si dejte za hlavu.

2. Pomalu sjeďte po míči tak, aby jste zkončili v pozici, jako je na obrázku.

3. Zadek začněte spouštět směrem k zemi.

4. těsně nad zemí zastavte a ,,jeďte“ zase směrem nahoru. Opět skončíte v pozici jako na obrázku.

5. Opakujte 12x.

Cvičíte : boky , zadek

 

1. Stoupněte si před míč a opřete se o něj rukama.

2. Nohu zvedněte za sebe tak vysoko, kam až to půjde.

3. Nohu zezadu veďte do skrčení pod hrudníkem.

4. Poté nohu znovu natáhněte tak vysoko, kam až to půjde.

5. Vraťte nohu zpět na zem.

6. Tutéž akce proveďte i s druhou nohou.

7. Výměnu proveďte 12x.

Cvičíte : boky , zadek, břicho

A jaké cviky pro formování zadečku cvičíte Vy?